Evaluations of the Step By Step Program




Скачать 144.62 Kb.
НазваниеEvaluations of the Step By Step Program
Дата03.10.2012
Размер144.62 Kb.
ТипДокументы



Title

Author/Editor

Year

1

Evaluations of the Step By Step Program

Joanne P Brady, David K. Dickinson, Julie A. Hirschler, Theodore Cross

1999

2

Evaluations of the Step By Step Program Executive Summary

Joanne P Brady, David K. Dickinson, Julie A. Hirschler, Theodore Cross

1999

3

International Step By Step (promotional brochure)

ISSA




4

Directory of Higher Education Faculty Members

ISSA

December 2000

5

A Program for Children from birth to 10 years and their families, 1998 Status Report

ISSA

1999

6

A Program for Children from Birth to 10 Years and Their Families: 1998 Country Report

ISSA

1999

7

A Bridge from Assessment to Learning: Classroom Activities for 3-6 year olds

ISSA, OSI




8

Planning and Operating Model Step By Step Training Sites

Children's Resources International, OSI




9

Directory of Trainers

ISSA

2000

10

Creating Inclusive Classrooms

Ellen R Daniels, Kay Stafford

Open Society Institute,1999

11

Learning and growing together

International Step by Step Association

Hungary 2008

12

Сцдямяр вя тязя айаг ачан кюрпяляря истигамятляндирилмиш програм цзря ишин тяшкили

Бейнялхалг Ушаг Ещтийатлары Тяшкилаты, Ачыг Ъямиййят Институту

"Йени Нясил" НПМ, Бакы 2002

13

Хцсуси щазырлыг синифляринин тяшкили

АЧИ-ЙФ Азярбайъан

2001

14

Ушаглар цчцн синиф отагларынын йарадылмасы

Кейт Бурк Уолш

"Йени Нясил" Няшрляр еви, Бакы 1999

15

Ойун васитясиля юйрянмя(али вя орта ихтисас педагожи коллективи цчцн курс)

Барбара Швартз

Бакы 2000

16

Кейфиййятин йцксялдилмяси мягсядиля "Степ Бй Степ" програмынын мцяллим тялиматчылары цчцн вясаит: педагог-мяшгчиляр цчцн дярслик




24.авг.04

17

Еркян йаш дюврц тящсили цзря фярди юйрятмя

Стеффан Саифер, Марйанн Бауманн вя диэярляри

Чашыоьлу няшриййаты, Бакы 2000

18

Ушагларын мцшащидя вя гейдиййат васитяси иля юйрянилмяси

Ъудит Лейпзиг, Ъудит Леш, Бейнялхалг Ушаг Ещтийатлары Тяшкилаты, Ачыг Ъямиййят Институту

"Йени Нясил" НПМ, Бакы 2003

19

Ушаьа истигамятляндирилмиш тядрис програмы

Ъон Айзенберг, Мери Ренк Ъалонго

Йени Нясл, Бакы-2003

20

Мяктяб вя аиля ямякдашлыьы (али вя орта ихтисас педагожи коллективи цчцн курс)

Жаклин Ъ.Ъонс, Сйусан С. Иэнезли

Бакы 2000

21

Мцяллимлик тяърцбяси кечян тялябяляр цчцн уьурлу практикум програмынын йарадылмасы(дярс вясаити)

Каролин Рутс

"Йени Нясил" Няшрляр еви, Бакы 2003

22

Мцяллимларин тренинги. Нязяриййя вя тяърцбянин мящсулу

Марги Картер, Деб Куртис

Redleaf Press 2001

23

Мцхтялиф йашлылaр синфи

Бев Маеда

Йени Нясл 2001

24

Мцяллимляр цчцн вясаит: Ибтидаи тядрис програмында дяйишикликляр едилмяси

Шимал-Шярг Ушаг Фонду

Йени Нясл 2001

25

Ачыг Ъямиййят Институту: "Аддым-Аддым" програмы цчцн тягдимат

"Цмид" Щуманитар вя Сосиал Дайаг Мяркязи

Бакы 2002

26

Кичик мяктяб йашлы ушагларын тящсили сащясиндя тятбиги тядгигатлар: мцасир тенденсийа вя методлар

Марта Хулийа Гарсийа Селлерс, Франсин Йакобс, Йайанти Мистри вя башгалары

Йени Нясл, Бакы-2003

27

Прикладные исследования в области образования детей младшего школьного возраста: Современные тенденции и методы

Марта Хулия Гарсия-Селлерс, Френсин Якобс, Яянти Мистри, Дженифер Капусик, Каролин Ратш

Венгрия, 1998

28










29

Ушаг фяаллыьына истигамятлянмиш рийази вя цмумелми йарадыъы материаллар

Ъудит Ротшилд Столберг, Еллен Даниелз, АЧИ-ЙФ Азярбайъан

Маариф 1999

30

Аддым-Аддым програмынын стандартлары вя мцяллимляр цчцн стандартлар (мяктябягядяр груплар вя ибтидаи синифляр цчцн

Аддым-Аддым Бейнялхалг Ассосийасийасы

Ганун Няшрляр еви, Бакы 2003

31

Стандарты программы Step by Step и стандарты для педагогов. Для дошкольных групп и начальных классов

Международная ассоциация Step by Step

Венгрия, 2000

32

Ушаьа истигамятляндирилмиш програмын тяшкили

Кристен Щансен, Роксана Кауфман, Кейт Бурк Уолш, АЧИ

Маариф, Бакы 2000

33

Создание программ, ориентированных на ребенка Методическое руководство по работе с детьми от рождения до трех лет

CRI, Институт Открытое Общество




34

Программа"Step by Step" Начальная школа Первый класс

Памела А. Кохлин, Кейт Бурк Уолш

Children's Resources International,Washington, DC, 1996

35

Программа"Step by Step"для 2-3 класса (8-10 лет) начальной школы

Кейт Бурк Уолш




36

Сделай сам.Дидактические и игровые материалы для математики, естествознания и других центров

Джудит Ротшильд Столберг и Эллен Р. Дэниэлс,

Children's Resources International,INC, Washington, DC

37

Процессс сертификации учителей. Чего ожидать ...

Международная ассоциация Step by Step

2001

38

Методические разработки для начальной школы

Памела А. Кохлин, Кейт Бурк Уолш

Washington, CRI, 1996

39

Индивидуализация обучения детей младшего возраста

Международная ассоциация Step by Step, Барбара Шварц

Май 1997

40

Education and the Culture of Democracy: Early Childhood Practice

Kirsten A. Hansen, Roxane K. Kaufman, Steffen Saifer

Open Society Institute, July 1996

41

Тящсил вя демократийа мядяниййяти: кичик йашлы ушаглар учун педагожи методика

Кирстен А. Щансен , Роксана К. Кауфман, Стефан Сайфер

Маариф, Бакы 2000

42

Ачыг Ъямиййят Институту- Йардым Фондунун "Аддым-Аддым" тящсил програмынын мащиййяти(мцщазиря хцласяляри)

Р.Ш. Мустафайева,С.Я. Мустафайева

АДПУ-нун мятбяяси, Бакы 2003

43

Ачыг Ъямиййят Институту- Йардым Фондунун "Аддым-Аддым" тящсил програмынын мащиййяти(мцщазиря хцласяляри)

Р.Ш. Мустафайева,С.Я. Мустафайева

АДПУ-нун мятбяяси, Бакы 2004

44

How to organize a classroom

Katherine Ruggieri

Fearon Teachers Aids 1998

45

ISSA Education for Social Justice-program showcase agenda

ISSA

2005

46

Educating Children for Democracy(the journal of the ISSA)

ISSA, #7

Summer/Fall 2004

47

Winning Grants Step By Step

Mim Carlson

1995

48

Аддым Аддым програмы-Тялиматчыларын щазырланмасы







49

Педагогические стандарты ISSAдля детских садов и начальных классов школ




International Step by step 2005

50

Step by step in Kazakhstan

Дина Айджанова

2001,ОФ Соросовский образовательный центр

51

Winning Grants Step By Step

Mim Carlson

1995

52

Access to the General Education Curriculum, educational stratgies for children with disabilities







53

Challenging Behaviors







54

Children with Disabilities, definitions, chractersitics and educational strategies







55

Co-teaching: Special Education and General Education Teachers Together







56

Response to Intervention and Progress Monitoring







57

Addım-addım proqramının Standartları və müəllimlər üçün Standartlar

Addım-addım Beynəlxalq Assosasiyası

2003

58

Addim-Addim uşaqlar və ailələr üçün proqram

Ellen R Daniels, Kay Stafford

2001

59

Addım-Addım proqramının standartları və müəllimlər üçün standartlar




2000

60

Addım-Addım təhsil proqramının əhəmiyyəti

Səhyəddin Məmmədov

2006

61

Addım-Addım təhsil proqramının mahiyyati

R.Ş.Mustafayeva.S.Ə.Mustafayeva

2003

62

Uşaga İstiqamətləndirilmiş Proqram üzrə işin təşkili

Keyt Burk Uolş

2000

63










64










65

Tədris keyfiyyətinin yüksəldilməsi ücün mentorluq yanaşması

Hazırladı: S. Məmmədova

Bakı, 2006

66

Изучение детей посредством записи наблюдений. Курс для работников детских дошкольных учреждений

Джудит Лейпцтг, М.С. Джудит Леш, Ед.Д




67

Oyun vasitasilə öyrənmə

Barbara Schwartz

2000

68

Step by step participants







69

Issa Board Meeting 2003 Sarajevo, 16-18 March







70

ISSA Pedagogical Standarts for prescool and primary grades







71

School success for Roma children. Syep by step special schools initiative. Interim report




2001

72

International Step By Step (contact list)







73

Включение детей с отклонениями в развитии в обычные детские сады и школы

Эллен Р.Дэниелс, кей Стэффорд

1999

74

Включение детей с отклонениями в развитии в обычные детские сады и школы

Эллен Р.Дэниелс, кей Стэффорд

1999

75

Step by step: a program for children from birth to ten years and their families. Status report




1998

76

Step by step




Алматы

77

Təhsil və demokratiya mədəniyyəti: kicik yaşlı uşaqlar ücün pedaqoji metodika

Kristen A. Hanse, Roksana K Kaufman, Stefan Sayfer

Bakı, Mədəniyyətl, 1999

78










79

Təhsil və demokratiya mədəniyyəti: kicik yaşlı uşaqlar ücün pedaqoji metodika

Kristen A. Hanse, Roksana K Kaufman, Stefan Sayfer

Bakı, Maarif, 2000

80










81










82

Kicik məktəb yaşlı uşaqların təhsili sahəsində tətbiqi tədqiqatlar: müasir tendensiya və metodlar




Bakı, Yeni nəsil, 2003

83

Uşaq fəallığına istiqamətlənmiş riyazi və ümumelmi yaradıcı materiallar

Cudit Rotşıld Stolberq, Ellen R. Danielz

Bakı, Maarif, 1999

84

Addım-addım proqramının Standartları və müəllimlər üçün Standartlar

t




85










86

Step by step a proqram for children and family




Open Society İnstitute

87

ISSA council meeting 11-13 may, 2006 Budapest







88

Growing Together. The first five years of the International Step by Step







89

Uşaqlara ənənvi yanaçma üsulu ilə "Addım-addım" məktəbəqədər layihə çərcivəsində yanaşma üsulu arasındakı fərqlərin qiymətləndirilməsi




Bakı, 2000

90

Программа для детей и родителей. Методические разработки для начальной школы




январь, 1996

91

Исследование по оцениванию образовательной программы "Аддым-аддым" ИОО- Азербайджан




октябрь, 2001

92

Планирование и работа модельных учебных площадок "Step by step"







93

Five years step by step proqram in Bulqaria







94

Воспитываем умело: способствуем развитию ребенка в его первые три года жизни

Кэсси Лэндерс, Джоан Ауклейр




95

Воспитываем умело: способствуем развитию малышей

Кэсси Лэндерс, Джоан Ауклейр




96

A bridge from assesment to learning: classroom activites for 3-6 years old







97

Center for children and families







98

Step by step. Case study project. Interim report, November 2004







99

Competent Educators of the 21st Century. Principles of quality pedagogy

ISSA




100

Study on the Implementation of the ISSA Pedagogical Standards and their impact on ECDE Policies and practices in the region of ISSAs Network and beyond (2001-2008)




ISSA 2010

101

Educating Children for Democracy No. 9 Summer/Fall

Step-by-Step Case Studies

2005

102

Educating Children for Democracy No. 10 Winter/Spring

Step-by-Step Case Studies

2006

103

Educating Children for Democracy No. 2 Winter/Spring

Step-by-Step Case Studies

2002

104

Educating Children for Democracy No. 3 Summer/Fall

Step-by-Step Case Studies

2002

105

Educating Children for Democracy No. 4 Winter/Spring

Step-by-Step Case Studies

2003

106

Educating Children for Democracy No. 5 Summer/Fall

Step-by-Step Case Studies

2003

107

Educating Children for Democracy No. 6 Winter/Spring

Step-by-Step Case Studies

2004

108

Educating Children for Democracy No. 7 Summer/Fall

Step-by-Step Case Studies

2004

109

Educating Children for Democracy No. 8 Anniversary Isue

Step-by-Step Case Studies

2004

110

ISSA Counsil Meeting (26-28 October 2011 Sofia, Bulgaria

International Step-by-Step Association

2011

111

ISSA: 10 Years of Learning and Growing Together

International Step-by-Step Association

2009

112

Report on Programme Activities of ISSA NGOs for 2010-2011 and Priorities for 2012

Open Society Institute

2011

Похожие:

Evaluations of the Step By Step Program iconЛабораторная работа. L-фракталы
Начальное состояние исполнителя описывается набором из 5 параметров (x0, y0, a0, step move, step a), где x0, y0, a0- начальные значения...
Evaluations of the Step By Step Program iconБизнес-план открытия книжного магазина
Ма step by Step не несет ответственности за убытки или ущерб, причиненный вследствие использования информации исследования третьими...
Evaluations of the Step By Step Program iconFlowcharts provide a step by step schematic representation of an algorithm or process

Evaluations of the Step By Step Program iconCreative Web design : tips and tricks step by step

Evaluations of the Step By Step Program iconFigure 39. 4 Phototropism experiment, step by step (fig394. jpg)

Evaluations of the Step By Step Program iconCreative Web design : tips and tricks step by step

Evaluations of the Step By Step Program iconStep I

Evaluations of the Step By Step Program iconStep I

Evaluations of the Step By Step Program iconStep I

Evaluations of the Step By Step Program iconStep I lead in

Разместите кнопку на своём сайте:
Библиотека


База данных защищена авторским правом ©lib.znate.ru 2014
обратиться к администрации
Библиотека
Главная страница